Verzending en Levertijd


Gratis verzending naar Nederland en België.
We zijn er trots op onze internationale verzendservices. Wij bieden deze momenteel aan Europese landen en wereldwijd. We zullen blijven groeien om aan de behoeften van al onze klanten te voldoen en een service te bieden die alle verwachtingen overtreft, waar ook ter wereld.

Hoe verzend je pakketten?
Pakketten vanuit onze magazijnen worden verzonden met DHL, PostNL, Bpost, DPD, ePacket, UPS, FedEx, TNT, EMS, etc. afhankelijk van het gewicht en de grootte van het product.

Verzendt u wereldwijd?
Ja. We bieden verzending naar meer dan 100 landen over de hele wereld. Er zijn echter enkele locaties waar we niet naartoe kunnen verzenden. Als u zich in een van die landen bevindt, nemen we contact met u op.

Hoe zit het met de douane?
Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele aangepaste kosten zodra de artikelen zijn verzonden. Door onze producten te kopen, stemt u ermee in dat een of meer pakketten naar u kunnen worden verzonden en mogelijk aangepaste vergoedingen krijgen wanneer ze in uw land aankomen.

Hoe lang duurt de verzending?
De levertijd verschilt per locatie. Dit zijn onze schattingen:

LOCATIE * GESCHATTE VERZENDTIJD

  • Nederland en België: 3 – 14 werkdagen
  • Europa: 10 – 20 werkdagen
  • Verenigde Staten: 10 – 20 werkdagen
  • Australië, Nieuw-Zeeland: 10 – 30 werkdagen


Verstrekt u trackinginformatie?
Ja, u ontvangt een e-mail zodra uw bestelling is verzonden met uw trackinginformatie. Neem contact met ons op als u binnen vijf dagen geen trackinginformatie heeft ontvangen.

Mijn tracking zegt “momenteel geen informatie beschikbaar”.
Voor sommige rederijen duurt het 2-5 werkdagen voordat de trackinginformatie op het systeem is bijgewerkt. Als uw bestelling meer dan 5 werkdagen geleden is geplaatst en er is nog steeds geen informatie over uw trackingnummer, neem dan contact met ons op.

Worden mijn artikelen in één pakket verzonden?
Om logistieke redenen worden artikelen in dezelfde aankoop soms in afzonderlijke pakketten verzonden, zelfs als u gecombineerde verzending heeft opgegeven.

Ons preventiebeleid voor COVID-19
Aangezien de situatie met COVID-19 zich dagelijks ontwikkelt, blijft onze topprioriteit in deze uitdagende tijden de gezondheid en veiligheid van onze werknemers en klanten.
We zijn allemaal gezond, maar preventie is de sleutel. Zolang onze vervoerders en onze leveranciers beschikbaar zijn om te verzenden, zijn we hier. Bij MCS MegaStore is het zorgen voor zowel de gemeenschap als onze medewerkers belangrijk voor ons, en we blijven uw bestellingen op de snelst mogelijke manier afhandelen.

Alle medewerkers zijn getraind in het juiste handwasprotocol, werkplekken worden schoongemaakt voordat de pakketten worden verzonden en alle medewerkers dragen vinylhandschoenen bij het verpakken van bestellingen. Bedankt voor het steunen van ons gedurende deze tijd.

Als je nog andere vragen hebt, neem dan contact met ons op via info@mcsmegastore.nl en we zullen ons best doen om je te helpen.

MCS MegaStore